2007年2月8日

郭煦的"咳嗽"在康復當中,中醫...駛得!


穿校服的是在今早拍攝的,另一張是數日前的晚上(笑笑口,假裝睡着了)。
小兒的健康情况可由他的活躍指數反影,當然我希望他常常爆燈呢!
佢一病,我哋全家都冇好日子過喇!

3 則留言:

dennisluk 說...

穿校服個張相都唔算太瘦呀!唔駛諗啦,一於大年初三同我一齊去紫蘿蘭山走返轉,就算郭少俠走到疲累,都大把哥哥姐姐抱佢啊!!

破爛的風箏,仍渴慕飛翷 說...

我都病到死下死下,啱啱先食左劑中藥。真係希望個個小朋友都健健康康,冇病冇痛!

dennisluk 說...

我星期五晚都中招呀! 話說睇左二十分鐘英格蘭對西班牙,忽然間發冷發熱,立即飲大杯水,然後飛撲上床,早上起來,再加粒頭痛藥,先支持到整個星期六咋!
所以,一齊做多d運動啦!